NETWERKTRAINING

Binnenkort wordt de volgende training ingepland. 
Op de hoogte blijven? Vul het formulier onderaan deze pagina in. Dan geven wij je een seintje!

De kunst van het zakelijk verleiden

Wat levert het op?

Je krijgt inzicht in de belangrijkste beïnvloedingsprincipes. Met concrete praktische handvaten leer je hoe je netwerken succesvol kunt inzetten voor de groei van je business. Netwerken kost heel veel tijd. Na afloop van de training kan jij deze tijd efficiënt benutten en haal je meer rendement uit de factor tijd.

 

Passie voor kwaliteit

Meer kansen op opdrachten

Hogere slagingskans offertes

Meer rendement uit de factor tijd

Netwerken en de kunst van het verleiden

Wist je dat
95% van jouw beslissingen door het onbewuste wordt genomen? Het verstand bedenkt er achteraf gewoon een reden bij. Dat gebeurt overigens allemaal in een split-second. Jouw bewustzijn beseft doorgaans niet eens dat jouw onderbewuste de beslissing al voor je heeft genomen.

 

Zakelijk verleiden
Dus als je begrijpt hoe het beslissingsproces van het onbewuste werkt, kun je veel effectiever netwerken. Dit is precies waar deze netwerktraining over gaat: 6 belangrijke beïnvloedingsprincipes die het keuzeproces van het onderbewuste geruisloos beïnvloeden. Zo maak je zakelijk netwerken tot de kunst van het verleiden.

 

Pak jouw voorsprong
Bekijk het programma. Schrijf je direct in en ontdek zelf de mogelijkheden. Ik beloof je dat de toepasbaarheid veel breder zal zijn dan alleen netwerken.  

Principe 1: sympathie
De gunfactor.
Principe 4: autoriteit
Het belang van jouw expertise en uitstraling.
Principe 2: wederkerigheid
De kunst van het geven en ontvangen.
Principe 5: commitment & consistentie
Zeggen wat je doet. Doen wat je zegt.
Principe 3: sociaal bewijs
Wat anderen over jou zeggen.
Principe 6: schaarste
De aantrekkingskracht van unieke zaken.

Programma

20 juni 2019

18:30
Ontvangst
Inloop & kennismaking.
19:00
Start training

Deel 1

Inleiding invloed.
Principes:
– Sympathie
– Wederkerigheid
– Sociale bewijskracht
Casus: waarom is de Tupperware party zo succesvol?
c
20:00
Pauze
Consumptiegelegenheid
20:10
Vervolg training

Deel 2

Principes:
– Autoriteit
– Commitment en consistentie
– Schaarste
Casus: De verleidingskunst van Booking.com.
21:00
Afsluiting
Gelegenheid tot vragen en netwerken.

Trainer

Ton Soons, CEO Bizzky

Ondernemer
Coach
Auteur
Spreker

Hou me op de hoogte voor de volgende netwerktraining!